Dlaczego PM-Coaching
Korzyści dla uczestników i organizacji
Korzyści dla uczestników
Właściwe zastosowanie PM-Coachingu przynosi coachowanemu trwałe efekty. Najważniejsze z nich to umiejętności:- skutecznego zarządzania emocjami
- samodzielnego radzenia sobie z efektem „wypalenia zawodowego” i apatią
- radzenia sobie z presją i krytyką
- przekraczania swoich możliwości i radzenia sobie w stacjach trudnych
- automotywacji i motywacji innych
- osiągania celów przez budowanie relacji z innymi
- stawiania celów realnych, ambitnych i motywujących
- odwagi biznesowej i wyrażania swojego stanowiska z zachowaniem szacunku dla siebie i innych
- docierania do źródeł problemów i ich rozwiązywania
- skutecznego zarządzania zespołem projektowym i wykorzystania jego całego potencjału
- uzyskanie lub zwiększenie satysfakcji zawodowej, odnalezienie pasji w realizowanych zadaniach, zbudowanie zaangażowania
Korzyści dla organizacji
Zastosowanie coachingu wspiera i ułatwia osiągnięcie celów projektów. W stosunkowo krótkim czasie widoczne są również pozytywne dla organizacji efekty takie jak :- elastyczność biznesową
- minimalizacja „ryzyk ludzkich” w projekcie
- poprawa efektywności zespołów projektowych i jego członków
- poprawa jakości indywidualnej pracy
- branie przez pracowników większej odpowiedzialności za swoje działania
- podniesienie morale i wzrost satysfakcji z pracy
- wzrost otwartości na uczenie się i współpracę
- utrzymanie najlepszych pracowników w firmie do realizacji kolejnych projektów
- poprawienie skuteczności komunikacji w ramach zespołu projektowego i komunikacji na zewnątrz
Dlaczego nasza metoda jest skuteczna?
Ponieważ łączymy:
- Skuteczność metody coachingu u ujęciu Josepha O’ Connora oraz
- Nasze doświadczenia z zakresu Project Managmentu i pracy dla dużych organizacji biznesowych. Nasza kadra coachów to jednocześnie doświadczeni menedżerowie i PM-owie, mający za sobą realizację wielu projektów i wdrożeń biznesowych w największych polskich korporacjach. Znają i rozumieją ich specyfikę, mechanizmy funkcjonowania, procesy komunikacji i największe bolączki. W trakcie swoich karier menedżerskich prowadzili z powodzeniem projekty i przedsięwzięcia szczególnie trudne i wrażliwe na tak zwany „czynnik ludzki”.